diumenge, 28 de maig del 2017

CARLA FAIXEDAS: TALLERS DE LA XOCOLATA

                        T ALLER DE  LA   XOCOLATADA

E
NAT  AL  TALLER  DE  LA  XOCOLATADA BAIX  ANAR A  P3.  PER  FER  EL   MEU  TALLER I  BAIX   BOMBONS    I  TAMBE   BAIX  FER  MADUIXAS   DE  XOCOLATA  I ALS  BOMBONS  AMB XOCOLATA  
  I  MARMALADA.  IELS  E  FICAT  A   UNA   MOTLLA.  DE  DIFERENTS  FORMES  HI HA  VIAN  DE  PAXINAS. I  DE  OSUS.  I  PINGUINS.  I  DE  FLORS. I  A LA  TARDA  ALS BAIX  PRUBAR  I ASTABEN  DELISIOSUS.

"He anat al taller de la xocolatada. Vaig anar a P-3 per fer el meu taller. Hi vaig fer bombons i també vaig fer maduixes de xocolata i els bombons amb xocolata i melmelada. I els he ficat a un motllo de diferents formes: hi havia petxines, ossos, pingüins i flors. I a la tarda els vaig provar i estaven deliciosos."

                                 


      CARLA FAIXEDAS  CLIMENT.






                                                                                                                                                    


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada